Total Pageviews

Monday, February 21, 2011

Correction for the tips =)

uitttsss...
hehehe...babe's sorry the last post which 'tips 4 diet' have some mistakes..
thnks to miranis for remind it..

act yg pasl pose tu,kte blh pose utk diet tp pade sape yg rse 'MAMPU ' sje..kreye hanye 15 hri j boleh pose dlm sbulan..x bleh lbh dr tu tau...
tu kte ikut puase sunat Nabi Sulaiman..klu x salah..
my uncle yg pesan sbb bdn kte pun perlu tenage utk bwt smua bnde kan..

but for me,klu kte pose..lg sng or lg smgt la compare bler x pose...
tp ikut u all la..ni just my advise..sbb rmai tnye..how can i loose my weight kan..so ni la rahsia saya...

so kpde sesiape yg nk bdiet2 ni..i wish u all the best..
n believe me!u can do it..
just trust urself!!!

okey dear..i hv to bck to workkk..
nnti kte story lg yeah=p
xoxo!!

No comments:

Post a Comment